måndag 23 januari 2012

Cecilia Jägenmark

Igår kväll träffade jag upp med Cecilia Jägenmark från Karlshamn i studion för att köra en
Zack Arias inspirerad bild. Hur orginalet är belyst vet jag inte, men jag valde i alla fall att köra med 3 blixtar. 2 st nikon sb 24, en på vardera sida, bakom Cecilia och en studio blixt rakt bakom henne.
Tanken var från början att göra en svart vit bild i siluett men efter att ha gått igenom filerna valde jag att köra på i färg, Cecilias röda hår blev bara så j**la snyggt i detta ljuset!=)

Cecilia är för övrigt en toppen modell att plåta med som jag hoppas dyker in i studion snart igen.

Lägger upp både min bild och inspirationsbilden från Zack Arias.


bild 1: Inspirationsbild från Zack Arias - www.zackarias.com



Bild 2: Photoperformance



Photo/Light/Edit - Mickie
Modell: Cecilia Jägenmark

Inga kommentarer: