lördag 14 maj 2011

Det är lördag kväll och jag är nere i studion och fixar och organiserar.
Har precis gått igenom alla mina mappar i datorn och sorterat,
man har en viss förmåga att spara på sig en massa och lägga dom lite utspritt på hårddisken
- Skärpning i organisationen står på listan!

Lite smått och gott står på fotograferings schemat framöver, b.l.a lite bröllop
och fashion ligger alltid på tapeten såklart=)

Jag måste skärpa mig lite här på bloggen också med lite mer regelbundna inlägg,
det kommer framöver komma in lite länkar till var jag finner inspiration,
andra fotografer jag följer, sidor för mode inspiration till mina fotograferingar och inte nödvändigtvis inlägg bara för att jag har tagit någon ny bild.

Jag avslutar för kvällen med en bild från min arbetsplats i studion i alla fall,
och vem vet,. kanske ses vi just där snart!=)

/ Mickie




Inga kommentarer: